Zeer slecht bedrij!!!!

Zeer slecht bedrij!!!!

In Nederland hebben wij een auto gehuurd die wij op 4 juni 2017 hebben opgehaald in Pisa. In Nederland hebben wij een volledige dekking afgesloten op deze auto. Bij het afhalen van de auto gaf de medewerker te kennen dat wij een bedrag van € 268,95 moesten betalen. Wij zijn de Engelse niet geheel machtig maar had het vermoeden dat dit een extra verzekering betrof. Waarop ik te kennen heb gegeven dat ik niet goed begreep waar het om ging maar dat ik in Nederland een volledige dekking voor de auto had afgesloten. En ik geen extra verzekering wilde afsluiten. Ik heb hem meerdere malen verteld "I paid an all inclusive insurance in the Neterlands"! De balie bediende begon steeds onduidelijk en sneller in het Engels te praten en aangaf dat ik toch moest tekenen voor dit bedrag. Uiteindelijk toch maar getekend in de veronderstelling dat dit de borg was.

Tijdens onze reis kregen we een lekke band die niet gerepareerd kon worden en er een nieuwe band gemonteerd moest worden. In heb de monteur in de garage gevraagd om het s.o.s telefoonnummer van Goldcar te bellen. Hij kreeg een Engelssprekende dame aan de telefoon die hij niet kon verstaan omdat hij geen Engels sprak. Ik heb de dame verteld dat we een lekke band hadden waarop ze vroeg of deze niet gerepareerd kon worden. Ik heb haar verteld dat er een scheur in de band zat en niet kon worden gerepareerd en er een nieuwe band op moest. Ze vertelde mij dat ik er een nieuwe band op kon laten leggen maar dat ik de rekening van de band moest betalen en ik bij inlevering van de auto het bedrag terug zou ontvangen. Bij inlevering van de auto vertelde men ons dat dit bedrag binnenkort op mijn rekening zou worden gestort maar we hebben geen geld terugontvangen van de band. Na hierover geklaagd richting Goldcar per mail, werd er daarna niet meer gereageerd op mail. Oplichters zijn het, via mijn rechtsbijstand verzekering is het uiteindelijk gelukt. Huur hier nooit een auto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sterke punten
Liegen en onbetrouwbaar!

Zwakke punten