Geachte heer/mevrouw,
Mijn naam is Eddy Delespierre. Op 27 september 2025 heb ik via DoujousSpain een wagen gereserveerd bij Centauro in Alicante (reserveringsnummer: DYS-185971141) voor de periode 27/09/2025 18:30 – 11/10/2025 10:30.
Bij de reservering heb ik €358,43 betaald, inclusief een 100% verzekering. Bij het ophalen van de wagen werd mij echter door Centauro weigerachtig toegang verleend tot de wagen, tenzij ik extra €394 betaalde, ondanks dat ik reeds volledig verzekerd was. Deze betaling heb ik via creditcard voldaan.
Dit is misleidend en in strijd met de overeengekomen voorwaarden. Ik verzoek u daarom om onmiddellijke terugbetaling van de €394. Indien binnen 14 dagen geen oplossing wordt geboden, zal ik:
De zaak voorleggen aan het Europees Consumentencentrum (ECC).
Een chargeback procedure starten via mijn creditcardmaatschappij.
Eventueel juridische stappen overwegen wegens oneerlijke handelspraktijken.
Bijgevoegd vindt u: reserveringsbevestiging, betalingsbewijs DoujousSpain, factuur en betalingsbewijs Centauro.
Ik verwacht uw schriftelijke bevestiging en terugbetaling binnen 14 dagen.
Met vriendelijke groet,
Eddy Delespierre
Bezoek DoYouSpain Reviews over DoYouSpain