Bedrogen

Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is Eddy Delespierre. Op 27 september 2025 heb ik via DoujousSpain een wagen gereserveerd bij Centauro in Alicante (reserveringsnummer: DYS-185971141) voor de periode 27/09/2025 18:30 – 11/10/2025 10:30.

Bij de reservering heb ik €358,43 betaald, inclusief een 100% verzekering. Bij het ophalen van de wagen werd mij echter door Centauro weigerachtig toegang verleend tot de wagen, tenzij ik extra €394 betaalde, ondanks dat ik reeds volledig verzekerd was. Deze betaling heb ik via creditcard voldaan.

Dit is misleidend en in strijd met de overeengekomen voorwaarden. Ik verzoek u daarom om onmiddellijke terugbetaling van de €394. Indien binnen 14 dagen geen oplossing wordt geboden, zal ik:

De zaak voorleggen aan het Europees Consumentencentrum (ECC).
Een chargeback procedure starten via mijn creditcardmaatschappij.
Eventueel juridische stappen overwegen wegens oneerlijke handelspraktijken.
Bijgevoegd vindt u: reserveringsbevestiging, betalingsbewijs DoujousSpain, factuur en betalingsbewijs Centauro.

Ik verwacht uw schriftelijke bevestiging en terugbetaling binnen 14 dagen.

Met vriendelijke groet,

Eddy Delespierre

Bezoek DoYouSpain Reviews over DoYouSpain

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over DoYouSpain
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden