EasyTerra Autohuur is een onafhankelijke prijsvergelijker op het gebied van autoverhuur. De prijzen van de bekende autoverhuur bedrijven worden in ons systeem vergeleken, zodat u als consument altijd tegen een gunstig tarief uw huurauto bij ons kunt
Lees verder »
Oplichters
Review over Air AutoWe hebben geboekt via sunny cars waar we GEEN klachten van hebben. Op de voucher stond als we de auto moeten inleveren buiten openingsuren we 40 euro moesten betalen. Daar aangekomen blijkt het 50 euro te zijn. Ondanks dat het nog 40 euro geafficheerd staat. Ze kunnen geen zinnige uitleg geven. Er wordt rap rap een papier ingevuld met de schade die er al aan de auto is. Ik maak wat foto\\\'s uit zekerheid. Bij het inleveren gaat de persoon gericht naar een plaats op de auto. Er wort schade gevonden aan de ONDERKANT van de auto. Onze auto wordt niet normaal gecontroleerd. Zelfs ruitenwissers worden op mogelijke gebruiksschade gecontroleerd. De schade die ze zeggen dat er nog niet was. Uiteraard ben ik niet op mijn buik gaan liggen toen ik de auto ging ophalen. We hebben deze schade niet veroorzaakt. Dit is een deuk. Dit zouden wij toch serieus gevoeld moeten hebben... Lijkt mij eerder dat ze Sunny cars willen oplichten omdat ze weten dat wij het geld van hen terug krijgen. Ook een ridicuul hoge waarborg van 1200 euro moesten we geven voor een super kleine auto (peugeot 208).Waarschuwing voor iedereen die toch daar huurt en de auto met nummerplaat BA01XR meekrijgt. De schade aan de onderkant van de auto was er al (Onder chauffeurzijde)
Oplichters
Review over Air AutoAutoleasebedrijf in Faro, PortugalOpen
OVERZICHT
GIDS
REVIEWS
FOTO'S
OVER
Review-overzicht van Google
Reviews zijn niet geverifieerd
5
4
3
2
1
3,0
(294)
Alle
vliegveld41
creditcard19
heffing16
schade12
+6
Sofie Devriendt
Local Guide·44 reviews·146 foto's
2 uur geleden
NIEUW
Niet te vertrouwen! OPLICHTERS!!!!!
We hebben geboekt via sunny cars waar we GEEN klachten van hebben. Op de voucher stond als we de auto moeten inleveren buiten openingsuren we 40 euro moesten …Meer
Bonita Ringelberg
6 reviews·1 foto
3 dagen geleden
NIEUW
Bizar slecht!
Helpen niet met het installeren van een baby zitje, want zijn geen babyzitje …Meer
Luc Dierckx
Local Guide·102 reviews·28 foto's
een maand geleden
Leuke locatie waar je de kracht van de oceaan kan horen, zitten en voelen.
Foto 1 wordt beoordeeld door Luc Dierckx
Foto 2 wordt beoordeeld door Luc Dierckx Foto 3 wordt beoordeeld door Luc Dierckx
Inge Lemckert - van Stek
10 reviews
2 maanden geleden
Ik heb 1 min punt voor airauto.Wij wilden voor 72 dagen een auto huren, hebben we ook gedaan, maar je kan niet langer dan 30 dagen aan 1 stuk huren dus eventueel weer naar faro rijden en de auto weer huren.Dit bleek dus niet nodig maar …Meer
Sofie Devriendt
Local Guide·44 reviews·146 foto's
2 uur geleden
NIEUW
Niet te vertrouwen! OPLICHTERS!!!!!
We hebben geboekt via sunny cars waar we GEEN klachten van hebben. Op de voucher stond als we de auto moeten inleveren buiten openingsuren we 40 euro moesten betalen. Daar aangekomen blijkt het 50 euro te zijn. Ondanks dat het nog 40 euro geafficheerd staat. Ze kunnen geen zinnige uitleg geven. Er wordt rap rap een papier ingevuld met de schade die er al aan de auto is. Ik maak wat foto's uit zekerheid. Bij het inleveren gaat de persoon gericht naar een plaats op de auto. Er wort schade gevonden aan de ONDERKANT van de auto. Onze auto wordt niet normaal gecontroleerd. Zelfs ruitenwissers worden op mogelijke gebruiksschade gecontroleerd. De schade die ze zeggen dat er nog niet was. Uiteraard ben ik niet op mijn buik gaan liggen toen ik de auto ging ophalen. We hebben deze schade niet veroorzaakt. Dit is een deuk. Dit zouden wij toch serieus gevoeld moeten hebben... Lijkt mij eerder dat ze Sunny cars willen oplichten omdat ze weten dat wij het geld van hen terug krijgen. Ook een ridicuul hoge waarborg van 1200 euro moesten we geven voor een super kleine auto (peugeot 208).Waarschuwing voor iedereen die toch daar huurt en de auto met nummerplaat BA01XR meekrijgt. De schade aan de onderkant van de auto was er al (Onder chauffeurzijde)
Goldcar nooit meer huren
Review over GoldcarI rented a car, for my wife, through Rentalcars.com, they arrange a car through Goldcar Sevilla, all the insurances were done through Rentalcars, but the desk in Sevilla, treaten my wife not to give the car without an expensive insurance with Goldcar, after an hour she paid the Goldcar insurance, My adive NEVER go through Goldcar, they are thiefs.
Zwakke punten
Totaal onbetrouwbare desk
Oplichters bedrijf !!
Review over SnappCarIk heb een auto gehuurd bij SnappCar en dezelfde dag heb ik geanuleerd omdat ik ziek werd, daarna kreeg ik een e-mail van hun dat ze mijn geld niet terugbetalen . In hun voorwaarden stond niet echt duidelijk over het Annuleren .
Ik moest ook €10 euro betalen voor wat weet ik eerlijk gezegd niet . Ik voel me echt opgelicht door SnappCar.
Wees voorzichtig bij dit bedrijf met het huren van een auto, want ze vragen meer en extra geld dan een normale autoverhuur bedrijf.
Bij een normale autohuur bedrijf huur je veel goedkoper een auto.
WAARSCHUWING VOOR DIT BEDRIJF
Review over RentCars.comIk heb een auto bij Rentcars gereserveerd voor 14 dagen in Malta en alle informatie en rijbewijs ingevuld. We hebben met creditcard betaald. We kregen een bevestiging voor het reserveren van de auto en de verzekering. <br />
Toen we de auto kwamen ophalen kregen we de auto niet omdat de bestuurder ouder was dan 75. Dit stond niet eerder in de informatie vermeld en ze accepteerden mij als chauffeur. <br />
In de eerste communicatie vertelde Rentcars mij dat zij het geld zullen terugbetalen. Maar later weigerden ze het grootste verleden van de overeenkomst terug te betalen, dat was het verzekeringsgedeelte. <br />
Dus ik waarschuw jullie allemaal. Dit bedrijf wil niet altijd leveren, betaalt uw geld niet terug.<br />
Dit is gewoon OPLICHTING of wel FRAUDE <br />
Ik heb mijn boekingsgegevens naar Rentcars gestuurd.Maar zelfs op de mail reageren ze niet meer.<br />
<br />
Sterke punten
Ze komen betrouwbaar over, maar HELAAS dat is maar schijn.
Zwakke punten
Ze hebben een Happiness afdeling: niet voor de klanten maar voor het eigen gewin.