Centauro - 56 Reviews

Last updated: 9 oktober 2018
Centauro Logo

29.1% aanbevolen, 56 Reviews

  1. Centauro
  2. Centauro Reviews
  3. Schrijf ook een review over Centauro

Niet tevreden over Centauro? Probeer dan eens AB Car Rental.

Centauro

Sinds 1973 werken wij oom u de beste Service en kwaliteit met autoverhuur. En Centauro rent a car zijn wij trots op het vertrouwen van onze klanten 40 jaar lang. Wij zijn begonnen in Benidorm, en un gaan we lang de hele spaanse kust.

Centauro Details

Hits: 1420

URL: http://autoverhuur.centauro.net/

Categorieën: Buitenlandse Autoverhuurders

Reviews: 56


Centauro reviews (56):

Centauro - Afzetters

0

Review:
Bij het ophalen van de auto in Alicante moest ik verplicht een bedrag van €45 betalen zodat ik de tank van de auto niet vol getankt hoefde te retourneren. Als ik minder dan dit bedrag aan brandstof zou verbruiken dan zou het verschil terug gestort worden. Alhoewel ik een aantal keer aangaf dit niet te willen kon ik de auto niet meekrijgen zonder dit bedrag te betalen. Uiteindelijk bleek mijn verbruik slechts €18 maar het resterende bedrag heb ik niet terug gekregen.

Verder heb ik bij het ophalen aangegeven dat er schade aan de auto was die ook door een baliemedewerker werd bevestigd. Bij het terugbrengen van de auto kwam die schade dus uiteindelijk op mijn conto te staan, helaas was de documentatie verdwenen en had ik geen foto gemaakt... Schade € 300,-

Zwakke punten:
Zeer matige service, verplicht extra kosten anders geen uitgifte van gehuurde voertuig.
Schade veroorzaakt door eerdere gebruikers op de volgende klant verhalen.

Joost beveelt Centauro NIET aan bij vrienden/bekenden

Centauro - Huur hier niet is mijn advies

1

Review:
Wees gewaarschuwd! Vermijd deze organisatie!

- Verplicht (!) moeten tekenen voor een service (€25,-) waarvoor zij de auto vol tanken. Er werd mij beloofd dat ik dit bedrag terug zou krijgen als ik deed zelf deed. Dit bedrag heb ik nooit terug gehad.
- Vooraf €64,- moeten betalen voor benzine, wanneer ik de auto in zou leveren met de huidige hoeveelheid zou ik dit terugkrijgen. 1 min. voor inleveren van de auto de auto 100% volgetankt. Bij aanvang was hij op papier 80% gevuld. Enkele dagen na inleveren kreeg ik €16,- omdat de tank maar voor 20% gevuld was.
- Enkele dagen na inleveren werd er €250,- van mijn creditcard afgeschreven omdat de hoedenplank zou ontbreken. Deze was vanzelfsprekend gewoon aanwezig en niet defect. De medewerker heeft na inleveren de auto gecontroleerd en hiervoor getekend: alles was in orde.
- De borg van €1050,- blijft zonder reden een maand lang op je creditcard gereserveerd.

Contact opnemen met de klantenservice heeft geen zin, 8 keer gebeld, 15 e-mails gestuurd. Zoek het maar uit is de strekking van het verhaal...

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
alles

Maarten beveelt Centauro NIET aan bij vrienden/bekenden

Centauro - Dieven

0

Review:
Huur hier nooit! Je betaalt een SUV maar krijgt een station. Als je er wat van zegt dan is het allemaal moeilijk. Chagrijnig personeel. Dan krijg je uiteindelijk toch een SUV.

Vervolgens zeggen ze dat je op een tolweg hebt gereden daar in de buurt op een dag dat je al 200 km noordelijker zat. Bedrag wordt gewoon afgeschreven. Je krijgt geen bewijs, je kan er niet tegenin. Wij denken dat het de andere auto is geweest die we omgeruild hebben. 4,5 week later blijven ze nog steeds ontkennen en geen geld terug. Waarschijnlikk kunnen we er naar fluiten.

Op onze mails wordt ook nog eens pas na 5-6 dagen steeds gereageerd, dus ook dat loopt moeizaam.

Na inleveren auto moet je je geld voor benzine terug krijgen als de auto vol hebt ingeleverd. Thuis is het toch afgeschreven. Geen geld ook hiervoor terug na 4,5 week en nu zeggen ze dat we de auto leeg hebben ingeleverd. Dat wij liegen. Daarom hebben we 15 minuten voor inleveren getankt en daarvan het bankafschrift ingeleverd. Nog beweren ze dat we dan misschien wel wat anders hebben gekocht. Dit is echt ongelovelijk.

Wat een leugenaars, afzetters, dieven en ik voel mij zwaar in de zeik genomen

Sterke punten:
Auto

Zwakke punten:
Alles

G. Appelma beveelt Centauro NIET aan bij vrienden/bekenden

Centauro - Auto snel ophalen niet mogelijk

0

Review:
Ons sprak in eerste instantie de prijs aan. Lekker goedkoop en vanaf het vliegveld (Palma/Mallorca) even met de shuttlebus naar Centauro in 3 minuten. Echter daar aangekomen bleek dat je een nummertje moest trekken om aan de beurt te komen. Op dat moment waren er 35 personen voor ons. Dit was een behoorlijke tegenvaller als je bedenkt dat je de auto snel wilt ophalen en door wilt rijden naar bestemming. Uiteindelijk hebben we 2,5 uur moeten wachten. Achteraf had ik graag enkele tientjes meer betaald voor een ander verhuur bedrijf met snelle service. Mijn ervaring is dat het ophalen altijd vlot verloopt (uitzondering daar gelaten max 0,5 uur wachten). Het wegbrengen van de auto verloopt wel snel. Er staat iemand klaar om je auto direct in te nemen. Wel zag ik weer dikke wachtrijen bij het ophalen van een auto. Lekker begin dus van je vakantie..

Sterke punten:
Uitchecken

Zwakke punten:
Inchecken, auto ophalen

Martijn beveelt Centauro NIET aan bij vrienden/bekenden

Centauro - Oplichters

0

Review:
Auto ingeleverd in Bergamo Italië
Er zat een kras van 1 cm op de bumper.
Die er een paar uur daarvoor niet opzat. Had de auto vlak voor terug brengen gecontroleerd. Was aangebracht met een kalksteen, stof van de steen zat nog op de bumper.
Weet zeker dat ik nergens tegen aan heb gereden.
Moet hiervoor 250€ betalen. Wat doe je als je vliegtuig klaar staat om te vertrekken?
Betalen.
Als je zo je geld moet verdienen.
Heel triest.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Oplichters

Klaas beveelt Centauro NIET aan bij vrienden/bekenden

Centauro - Oplichters

1

Review:
Valse schade, ondoorzichtig brandstofbeleid en nul op het rekest als je vragen hebt. Tijd dat dit soort rotte appels worden aangepakt.
Update: Pas na stevige 3/4 jaar druk vanuit de European Car Rental Conciliation Service (www.ecrcs.eu) heeft Centauro een deel van de ten onrechte geclaimde schade terugbetaald. Als je op onderstaande reactie van Centauro ingaat dan kom je niets verder. Dien een klacht in bij het ECRCS is mijn advies!

Maarten beveelt Centauro NIET aan bij vrienden/bekenden

Centauro - Boek niet bij Centauro! Uiteindelijk toch een dure

0

Review:
Bespaar jezelf alsjeblieft een verpeste vakantie, en boek niet bij Centauro in Malaga. Ze ‘naaien’ je (sorry dat ik het zo grof zeg, maar zo voelde het ook) je waar je bij staat als je de auto inlevert.

We hadden een hele slechte ervaring. We zijn netjes met de auto omgegaan en hebben hem op de laatste dag van binnen en buiten helemaal schoongemaakt. Toen we hem in kwamen leveren, waren de medewerkers nog met andere mensen bezig (en zeer gestrest). We moesten even wachten, nou prima. Zo kregen we mee wat er met de mensen voor ons gebeurde, we hoorde een discussie over het slot bij de bestuurderskant. De controleur gaf aan dat deze kapot was, terwijl de huurders aangaven hem niet eens gebruikt te hebben. Gelukkig hadden zij een foto gemaakt toen ze de auto huurde, waarop te zien was dat het slot er onveranderd uit zat. Ze kwamen er dus mee weg, want de controleur had hier niets meer op te zeggen.

Toen waren wij aan de beurt. De controleur liep een rondje om de auto, zei niets en toen mochten we naar de balie voor onze deposit. Pas bij de balie werd ons verteld dat we niet alles terugkregen, omdat – je raadt het al – het slot van de bestuurderskant kapot zou zijn.

We wisten meteen wat hier aan de hand was, omdat we precies hetzelfde net bij anderen hadden zien gebeuren. We gaven aan dat we dit slot niet hadden gebruikt (wat ook echt zo was, want je hebt automatische deurvergrendeling) en dat we hebben gezien dat ze dit ook bij anderen probeerden, maar dat we daar niet in trappen. Na een heftige discussie werd de manager er bij geroepen. Deze mevrouw liep nog een keer met ons om de auto en vertelde ons dat we nou eenmaal voor het slot moesten betalen. Ook dit werd een discussie. Als het nou echt zo was, zijn we de moeilijkste niet, maar dit was gewoon onrechtvaardig. De manager gaf aan dat ze niet snapte waarom dit een probleem was voor ons (joh, het bleek ‘maar’ om € 350 euro te gaan op een autohuur van nog geen € 500). Deze mevrouw was zéér onvriendelijk en zei dat we gewoon pech hadden en we geen geld terugkregen. We moesten het thuis maar oplossen met de klantenservice.
Het was ons meteen duidelijk hoe ze kunnen bestaan met zulke lage huurprijzen voor hun auto’s, omdat ze hun inkomen dus ook uit dit soort dingen halen.

Ongelofelijk. Hadden we toch maar voor een iets duurdere maatschappij gekozen, want onze vakantie had zo niet echt een leuk einde. We zullen nooit meer bij Centauro boeken en iedereen aanraden om dit ook niet te doen. De kans is heel groot dat je eindigt met gezeik en alsnog een dure huurprijs.

Marie beveelt Centauro NIET aan bij vrienden/bekenden

Centauro - Maffia praktijken!

1

Review:
Maffia praktijken ! Auto + full verzekering via Tui, bij aankomst zegt Centauro dat die niet telt, enkel mits bij betalen volledig verzekerd. Jammer genoeg nogal gehoord bij verhuurmaatschappijen, wij gaan daar niet meer op in. Auto zelf mogen gaan zoeken 's nachts in donkere garage met papier waar men het heel vaag over schade heeft aan de voor- en zijkant van de wagen zonder verdere details. Bij terug binnen leveren stelt met 1 vraag 'hebt u full insurance via ons?' Wanneer U neen antwoord komen ze met een zaklamp de wagen 'controleren' waarop ze een haarfijn schrammetje vinden op de motorkap van de wagen, met moeite te zien met het blote oog. Duidelijk van gebruik door een steentje ofzo en geen toegebrachte schade. Betalen zeggen ze.. op een heel onbeschofte manier waarop nog andere klanten naar ons toekomen en vertellen dat ze niet hetzelfde meegemaakt hebben! Moedwillige oplichterij is dit, nooit meegemaakt hoe schaamteloos men dit zonder verpinken mensen aandoet.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Oplichters
Onbeschoft

S. C. beveelt Centauro NIET aan bij vrienden/bekenden

Centauro - Slecht

0

Review:
Ik huur hier nooit meer n auto, en ik raad het ook iedereen af. We moesten bij het ophalen van de auto ineens veel meer betalen. En de uitleg daarover is me nog niet duidelijk. Via het bedrijf zelf geprobeerd duidelijkheid te krijgen. Maar dit is ook niet gelukt.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Ver van het vliegveld, onaardig en onduidelijk personeel. Terug brengen was ook super onhandig.

Centauro - Zeer tevreden (alicante airport)

0

Review:
periode 25 juli tot 1 augustus 2017

Zeer tevreden wel de duurste optie genomen. Iets van een €330 voor één week. Ik heb pas betaald bij aankomst waardoor er €10 bij kwam. Dit vond ik het beste en het veiligst.
Bij de ophaling van de wagen werd er €80 extra aangerekend (brandstof-vol getankt) en dit alles werd betaald via visa.
De wagen had hier en daar lichte schade, een rubber die los zat en enkele kleine schrammen maar niets ergs. Heb de mensen van centauro hierover aangesproken en alle details stonden reeds genoteerd op de fiche. Waren dus reeds gekend voor ophaling.

Ik heb de wagen opnieuw vol getankt voor aankomst op de luchthaven. Bij het binnenrijden bij centauro werd ik aangesproken van iemand van centauro zelf. Blijkbaar een controleur. Deze heeft de wagen kort bekeken, km genoteerd, gekeken of hij opnieuw volgetankt was en de zaak was afgehandeld. Alles was prima in orde zei hij. Amper een week nadien was de €80(brandstof) terug zichtbaar op mijn visa rekening. Prima zaken doen dus ! Super , echt een aanrader!

Mvg. Vincent D.

Vincent D. beveelt Centauro aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over Centauro

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers
  • Je ontvangt een bevestigingse-mail op je e-mailadres!


Ja, ik zou Centauro aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Centauro aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Centauro


DMCA.com Protection Status