Aan het begin van de jaren zestig werd de slogan 'We try harder' gelanceerd, waarmee Avis zich positioneerde als 's werelds tweede autoverhuurmaatschappij. Ofwel dé autoverhuurder, die zich steeds opnieuw dient te bewijzen ten opzichte van de nr. 1. Deze gedachte vormt inmiddels de kern van onze bedrijfsfilosofie, ook al is Avis inmiddels allang marktleider in Europa.

Avis Reviews

    1 ster is al teveel!

    Een ster is teveel. Om 6:30 op Schiphol auto ophalen nadat ik die 4 dagen ervoor online heb gereserveerd en al heb ingecheckt. Maar twee medewerkers achter de balie die er overduidelijk geen zin in hadden. Geen hallo, geen welkom. Ik was de enige klant op dat moment. Mijn papieren lagen op de balie en na 5 minuten vroeg de ene aan de andere chagrijnige medewerker of hij me ging helpen. Had hij kennelijk geen zin is dus deed zij het met tegenzin. En vervolgens zoeken naar problemen om me maar niet te hoeven helpen. Eerst zou de credit card niet geaccepteerd worden, maar die had ik 4 dagen ervoor al gebruikt voor de boeking!!! Als het iet geldig is, dan bij boeking aangeven, niet om 6:30 ‘s ochtends en na een vlucht van 16 uur er een probleem van maken. Vervolgens moest ook de creditcard op mijn naam moeten staan. Maar ik had met de creditcard van mijn vriendin geboekt en de website gaf aan dat je de credit card die je bij de boeking hebt gebruikt moest meenemen. Dat heb ik gedaan. Ondanks dat ik aan alle voorwaarden die bij de boeking waren aangegeven voldeed, kreeg ik toch geen auto mee. Ongelooflijk en onacceptabel. Hebben slecht personeel en duidelijk hun (online) zaakjes niet op orde! Grote afrader.

    Sterke punten
    Ik heb ze niet kunnen ontdekken

    Zwakke punten
    Zie boven. Chagrijnig personeel, niet klantvriendelijk, online accoord en aan de balie niet/aanvullende eisen

    Criminal ripoff company

    I rented a car at Avis Zagreb airport. The quoted price was €113 for a week, the cheapest I could find.
    They took a scan of my credit card.
    I brought the car back in perfect condition after a week, and dropped off the keys at 7AM.
    A week later I noticed they had stolen €324 from my Mastercard!
    I asked them why and they had apparently charged me for 2 extra insurances that I did not want.
    This is criminal behavior and should be punished.
    If you look at Avis Zagreb reviews you will see that they do the same to every customer.
    Some customers they use their alternate technique of finding a microscopic hairline scratch on the car and charging the hapless customer €600.
    Avis recently merged with Budget and their share price is doing well, but they should be banned from the stock exchange and fined.

    Sterke punten
    The only strength is the sneakiness of their salesmen who are trained to trick customers.

    Zwakke punten
    They are criminals who steal from customers credit cards by adding on unwanted insurance or damage claims.

    RIPOFF

    Look at the reviews for Zagreb Airport Avis!!
    They are abusing the name of AVIS by ripping off EVERY customer!
    They add on very expensive extra insurances that the customer does not want, then simply ask the customer to sign quickly in 2 places.
    The costs for the extra insurance are shown in the local currency (KUNA) so the customer does not realize that hundreds of euros extra are added on. My car should have cost €133, instead they charged €324!!

    This is disgraceful, criminal, incompetent, untrustworthy, illegal, and it is AVIS!!!!!!!!!!!!!!

    Sterke punten
    none

    Zwakke punten
    Look at the reviews for Zagreb Airport Avis!!
    They are abusing the name of AVIS by ripping off EVERY customer!
    They add on very expensive extra insurances that the customer does not want, then simply ask the customer to sign quickly in 2 places.
    The costs for the extra insurance are shown in the local currency (KUNA) so the customer does not realize that hundreds of euros extra are added on. My car should have cost €133, instead they charged €324!!

    This is disgraceful, criminal, incompetent, untrustworthy, illegal, and it is AVIS!!!!!!!!!!!!!!

    1 ster is nog teveel !!

    1 ster is nog teveel !!
    Leugenaars en oplichters !!
    Hoe makkelijk is het om een gezin die in de nacht aankomt in Dubai een downgrade-auto mee te geven omdat de gehuurde auto niet beschikbaar is.
    ‘Morgen komen we hem omwisselen bij uw hotel’. Nou, ze moeten nog komen.
    En dat eeuwige gepik met die afkoop eigen risico hé……… aangeboden en aangevinkt bij de boeking maar bij het ophalen is er niets van bekent en/of terug te vinden.
    Na het doen van mijn beklag een hele nette mail dat ik echt één van de weinig klagende klanten ben en dat het opgelost gaat worden. NOT !!
    We trust this email finds you well. First off, please accept my most sincere apologies on behalf of the Avis Terminal 3 Team for the inconvenience and frustration the delay of your rental car replacement has caused you. Here at Avis, we pride ourselves on providing our customers with service that exceeds their expectations every day and we are truly sorry to hear that this is not the case for you this time around. Please rest assured we have already escalated your concern on the same to the concerned team and they will contact you to assist accordingly.
    Please do not hesitate to contact us should you have any other queries or require further assistance
    Bilha Murigu
    Customer Experience Executive
    8 dagen met een ouwe auto gereden met meer dan 100.000 km op de teller, trillend over de snelweg, diverse storingslampen die branden op het dashboard en een tankmeter die niet werkt.
    Nooit, nooit, nooit meer AVIS huren !!

    Sterke punten
    NUL

    Zwakke punten
    Toeristen uitknijpen

    Avis Faro

    Geboekt bij Sunnycars dus volledig verzekerd, een auto op luchthaven Faro.\\r\\nDeze werd geleverd door Avis . Voor ontvangst van de auto moest met de vinger getekend worden op een tablet. Na aankomst thuis was er door Avis 262,87 euro afgeboekt van de creditkaart voor allerlei verzekeringen .. Mijn handtekening is dus gebruikt voor een contract met een aantal verzekeringen waar ik geen toestemming voor gegeven heb. Jammer dat je helemaal niemand kunt vertrouwen in autoverhuurland.\\r\\nSuunycars doet hier niets mee omdat je getekend heb, maar zonder handtekening krijg je geen auto mee.

    Sterke punten
    Het zijn oplichters van de bovenste plank.

    Zwakke punten
    Eerlijkheid

    Geldklopperij

    Ga nooit maar dan ook nooit met avis in zee. Ze zetten je af en kloppen het geld uit je zak. Walgelijk

    Sterke punten
    Schone auto

    Zwakke punten
    Onbeschofte service

    vreselijke ervaring AVIS Bologna airport

    We hired two cars at avis bologna airport. One car ( a 9 persons bus) broke dwon the first day. After 2 days I had to accept a smaller car and had to go to another city to get it.
    On return of my car they said that my tire was flat! There was nothing wrong with it !!( foto). ''No, but in an hour it will be flat.''

    At home my credit card was credited for 500 and 400 euro's!!! I had to pay for a new tire! and probably for damage to the second car: but I never saw an invoice . I tried to get one, but there was no reaction. They do not pick up the phone, they have no E mail adres. AVIS Italy did not react.

    NEVER hire a car from AVIS or BUDGET car ( same desk) . I had al lot of bad experiences with car rental in general, but this was the worst.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    zeer onbetrouwbaar
    onbeschoft
    onbereikbaar

    schade autoruit als extra verdienmodel

    Als preferred customer heb ik regelmatig een auto gehuurd via Avis maar de ervaring die ik in Alicante heb opgedaan is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk. Er was schade aan de voorruit en daarvoor was ik aansprakelijk. So far so good. Naast schade werd mij ook nog een bedrag als behandelingskosten in rekening gebracht. Ook dat kan ik nog begrijpen, alhoewel ik waarschijnlijk voor dat bedrag bij carglass een paar voorruiten had kunnen aanschaffen. Maar daarnaast werd me nog een bedrag in rekening gebracht dat hoger was dan de gehele huursom. Toen ik daar naar vroeg werd mee medegedeeld dat dit schadekosten waren. Heb toen uitgelegd dat deze al apart op de afrekening stonden. Daarna werd mij meegedeeld dat over het schade bedrag ook nog een keer een luchthaventoeslag van 15 % werd gerekend. " het staat allemaal in de overeenkomst" was het laconieke en korte antwoord. Verder geen enkele toelichting. Hoe kan een klant ook zo dom zijn ernaar te vragen. Na mijn vraag met de relevante artikelen waar dat dan stond werd het stil. Afgezien van de stilte een zotte vertoning. Als ik de auto naar een andere locatie had teruggebracht had ik over de schade geen toeslag betaald. En wat zijn dan die extra kosten van schade bij inleveren van een auto op de luchthaven in plaats van ergens anders?
    En staat in de toelichting op de voorwaarden niet dat de toeslag een eenmalig bedrag is dat in de offerte is inbegrepen? Door de schade werd de luchthaventoeslag ineens bijna 7 maal zo hoog. Maar wat heeft luchthaventoeslag met schade te maken. Zijn voor schade de behandelingskosten niet al bedoeld?

    AVIS at Hato Airport - slechte service en huurauto

    Tijdens onze vakantie in Willemstad kozen we voor een huurauto bij AVIS Curaçao omdat we dachten dat dat een gerenommeerd autoverhuurbedrijf was. We kwamen bedrogen uit, na een lange reis kregen bij een eerste balie na drie kwartier wachten (slechts 1 persoon voor ons!) eindelijk de sleutel met de melding dat we hem zelf maar een wasstraat moesten gaan (met het bonnetje meenemen zouden dit dan terugkrijgen) en moesten we vervolgens naar een tweede balie (nogmaals een half uur wachten) om, van binnen en buiten, een vuile huurauto te krijgen. Airco stuk, aan de bestuurderszijde haperde het deurslot moest je soms flink met je schouder tegen de deur aan duwen om te kunnen uitstappen. S'morgens bij koude motor varieerde het toerental zo erg dat je bij een stoplicht gas moest houden om hem niet te laten afslaan. Bij terugkomst melding gemaakt maar had het idee dat de sleutel gewoon weer in het bakje ging voor het volgende slachtoffer dat ze met een wrak de weg opsturen.

    Zwakke punten
    Zie review

    AVIS at Hato Airport - slechte service en huurauto

    Tijdens onze vakantie in Willemstad kozen we voor een huurauto bij AVIS Curaçao omdat we dachten dat dat een gerenommeerd autoverhuurbedrijf was. We kwamen bedrogen uit, na een lange reis kregen bij een eerste balie na drie kwartier wachten (slechts 1 persoon voor ons!) eindelijk de sleutel met de melding dat we hem zelf maar een wasstraat moesten gaan (met het bonnetje meenemen zouden dit dan terugkrijgen) en moesten we vervolgens naar een tweede balie (nogmaals een half uur wachten) om, van binnen en buiten, een vuile huurauto te krijgen. Airco stuk, aan de bestuurderszijde haperde het deurslot moest je soms flink met je schouder tegen de deur aan duwen om te kunnen uitstappen. S'morgens bij koude motor varieerde het toerental zo erg dat je bij een stoplicht gas moest houden om hem niet te laten afslaan. Bij terugkomst melding gemaakt maar had het idee dat de sleutel gewoon weer in het bakje ging voor het volgende slachtoffer dat ze met een wrak de weg opsturen.

    Zwakke punten
    Zie review

    Oplichters, huur nooit een auto bij AVIS

    Auto zat bij een reispakket van Style in travel. Bij aankomst in Faro, de auto opgehaald bij een jongeman die slecht Engels sprak, enkel toen hij een verzekering van €90 wilde bijverkopen was zijn Engels beter, wij hebben het contract getekend zonder extra verzekering, contract zou in de mail komen.(niet ontvangen) Een paar weken na thuiskomst is er maar even €74 van de rekening, reden, pechverhelping, tol op de snelweg, de tol zat normaal gezien tot €51 in het pakket.na een klacht te hebben ingediend bij Style in travel zien ze dat er een dag te veel is aangerekend, hierop wordt €24 terug gestort, maar er was dan eerst nog maar eens €21van de rekening dus in totaal €71 van de rekening, waarom, geen idee in het contract dat we tekende bij style in travel stond, alles inbegrepen, onbeperkte kilometers. We zijn intussen bijna een maand thuis maar de klacht is nog NIET opgelost, wij willen ons geld terug.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Oplichters, huur nooit een auto bij AVIS

    Auto zat bij een reispakket van Style in travel. Bij aankomst in Faro, de auto opgehaald bij een jongeman die slecht Engels sprak, enkel toen hij een verzekering van €90 wilde bijverkopen was zijn Engels beter, wij hebben het contract getekend zonder extra verzekering, contract zou in de mail komen.(niet ontvangen) Een paar weken na thuiskomst is er maar even €74 van de rekening, reden, pechverhelping, tol op de snelweg, de tol zat normaal gezien tot €51 in het pakket.na een klacht te hebben ingediend bij Style in travel zien ze dat er een dag te veel is aangerekend, hierop wordt €24 terug gestort, maar er was dan eerst nog maar eens €21van de rekening dus in totaal €71 van de rekening, waarom, geen idee in het contract dat we tekende bij style in travel stond, alles inbegrepen, onbeperkte kilometers. We zijn intussen bijna een maand thuis maar de klacht is nog NIET opgelost, wij willen ons geld terug.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Prima ervaring met Avis!

    Ik had een auto (5+2 pers. voor 2 dagen) gehuurd in Valencia via een link na boeking van mijn vlucht via een autoverhuurbedrijf (derde partij dus) bij Avis voor € 141,02. Naast de borg van € 300,00 waarmee m’n creditcard zou worden belast was er sprake van een eigen risico van € 1.936,00, waarbij onduidelijk was of die ruimte (ook) aanwezig moet zijn op m’n creditcard (want die ruimte heb ik niet). Verder kon dit eigen risico wel bij dat autoverhuurbedrijf afgekocht worden voor € 62,00 (zou dan in totaal op € 203,00 komen).
    Heb hierover gebeld met een zeer klantvriendelijke dame van de klantenservice van Avis. Zij zag de boeking via dat autoverhuurbedrijf in hun systeem staan en zij bood aan om dezelfde auto (of vergelijkbare 5+2) rechtstreeks bij hen te boeken voor in totaal € 163,66, zónder borg en zonder eigen risico. De auto via de het autoverhuurbedrijf heb ik gelukkig kunnen annuleren. Ook het inleveren (zonder schade) verliep snel en soepel.

    Sterke punten
    Klantvriendelijkheid aan de telefoon en óók aan de balie van Avis in Valencia.

    Zwakke punten
    N.v.t. bij mijn boeking.

    AVIS never again

    Never been treated so rude and aggressive during a business transaction. My impression not due to a bad day at work but strategic and very conscious
    We did rent a car via a car rental broker. Arrived in Olbia I had to pay a deposit of 3500€. A lot if you ask me!! No choice so we did agree. Surprise , surprise my credit card was refused. Very strange since the limit of the credit card was increase and far above the deposit. We couldn’t have the car unless we payed an extra 380 euro for full insurance. No choice again so we payed for that. All of a sudden my credit card worked . Hurray, we have a car for only 380 € more than expeted 😊.
    At least this is wat we thought, coming home the charged 450 €. Why, still don’t know and still no answer.
    For me AVIS never again.
    By the way: It didn’t spoil my vacation at Sardinia. So beautiful the only unfriendly people a met worked at…

    Sterke punten
    not found

    Never rent a car from Avis!

    Wagen gehuurd in Turkije. Bij aankomst waren er al problemen qua Engelse taal. Enorm amateuristisch als je dagelijks andere nationaliteiten over de vloer krijgt. Ze konden nog wel uitleggen dat ik beter een full insurance neem voor de meerkost van 250 Euro zodat ik zonder zorgen kon rondrijden en indien schade deze gedekt was. Natuurlijk dat ik deze afsloot aangezien daar de wegen alsook de chauffeurs niet van de beste kwaliteit zijn. Een paar dagen later ging ik naar de supermarkt en vergat mijn handrem op te trekken met als gevolg dat de wagen tegen een muurtje is gebotst. Achterlicht en bumper licht beschadigd maar geen nood ik heb toch full insurance. Bij het terugbrengen van de wagen had ik ineens geen verzekering meer en moest ik opdraaien voor de schade en moest een papier ondertekenen. Heb dit niet gedaan en ben boos weggegaan omdat ik eerst met Avis Europe wou praten omdat communiceren toch niet ging ter plaatse. Later zie ik op mijn bankafschrift dat ze meer als 400€ hebben afgeschreven bij een garage waar ik nooit geweest was. Na veel telefoneren en mailen naar Avis Europe uiteindelijk een antwoord gekregen dat ik geen recht heb op full insurance terwijl ze me wel 250€ hebben aangerekend ter plaatse om gedekt te zijn. Al bij al het zijn dieven en als frequent traveller raad ik aan hier "NOOIT" een wagen te huren. Hun slogan 'we try harder' klopt volledig als het gaat om klanten te bestelen!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Communicatie per mail of telefonisch duurt zeer lang en personeel ter plaatse is onbeschoft, proberen je verzekeringen te verkopen en te betalen om achteraf te vertellen dat je helemaal niet verzekerd was. Schandalig!!!!

    Onterechte kosten achteraf, nul respons

    Auto gehuurd in Zuid Afrika, na hagelschade van auto moeten wisselen, hoewel dit niet heel soepel ging wel gelukt. Eenmaal thuis begonnen uiteraard de problemen, extra kosten moeten betalen, geen enkele duidelijke verantwoording wat we waarvoor precies moesten betalen. We hebben 4 verschillende facturen ontvangen, met steeds andere bedragen en kosten vermeld, en elke keer als we opheldering vroegen via mail of telefoon kregen we onduidelijk of een incompleet antwoord. Werden van het kastje naar de muur gestuurd, via nederlandse klantenservice naar Avis internationaal, naar Avis lokaal Zuid Afrika terug naar de Nederlandse klantenservice, etc etc. Na bijna 5 maanden hebben we een deel van het geld teruggekregen wat ten onrechte was afgeschreven (puur en alleen teruggekregen omdat we door bleven vragen, want achteraf bleek er weinig te kloppen van de facturen). Nog steeds hebben we echter het geld wat we betaald hebben voor Avis Safedrive (waarvan ons gegarandeerd werd dat dat gratis was) niet teruggekregen, hier nu minstens 3 keer expliciet om gevraagd via mail/telefoon maar dit wordt consequent genegeerd. Ondertussen hebben we de strijd maar opgegeven, er zit teveel tijd en energie in. Aanrader: betaal die paar procent extra om bij een iets duurdere autoverhuur te huren. Onder de streep is Avis helemaal niet goedkoper met alle extra en verborgen kosten, en als ik alle reviews zo lees is de kans groot dat je achteraf nog enorm veel energie erin moet steken.

    Zwakke punten
    - Klantenservice
    - Extra kosten achteraf
    - Onterechte kosten
    - Communicatie

    Oplichters Avis/Budget

    Voor een vakantie in Andalusië een auto gehuurd bij Avis/ Budget.
    Deze opgehaald op Malaga AirPort, we hadden een Seat Leon gehuurd maar kregen een “ nieuwe “ BMW met 4000 km op de teller.
    Niet blij mee maar er was niets anders.
    In de slecht verlichte garage, liep niemand van het personeel mee om samen de auto te checken.
    Zelf gekeken maar was een zwarte auto en te donker om foto’ s te nemen.
    Bij
    Na 10 dagen de auto ingeleverd en toen werd er wel uitgebreid gecontroleerd en een ondiepe kras van nog geen 0,5 mm gevonden op de voorbumper.
    Inmiddels hebben zij daar € 800 voor gerekend om te laten repareren.
    Deze kras had er met een speciaal middel uitgepoetst kunnen worden.
    Dit is oplichterij en bewust bezig zijn met criminele praktijken.
    Nooit meer Avis/Budget, wees gewaarschuwd !!!!!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onbeschoft personeel en oplichters praktijken

    AVIS Oplichters

    De medewerker van het call center gaf toe dat het een rotzooitje was bij AVIS hij gaf mij het advies om het bedrag terug te laten storten naar mijn creditcard en dan een procedure op te starten omdat er zoveel zaken zijn grote kans dat ze dan niks doen.

    Op gepast, de medewerker gebruikt een slimme truck op je op te lichten.
    Wanneer je geen extra verzekeringen neemt staat er toch een bedrag op de afgifte bon voor de auto. Deze wordt door de medewerker verklaard als het bedrag wat wordt afgeschreven als de auto wordt ingeleverd zonder te zijn af getankt.
    Bij navraag, bij Avis, blijken we toch een verzekering te hebben afgesloten. En heeft het niets te maken met brandstof.
    Omdat je, ten onrechte, hebt getekend kan Avis niets voor je doen.

    Sterke punten
    Oplichting
    Misleiding

    OP GEPAST

    Op gepast, de medewerker gebruikt een slimme truck op je op te lichten.
    Wanneer je geen extra verzekeringen neemt staat er toch een bedrag op de afgifte bon voor de auto. Deze wordt door de medewerker verklaard als het bedrag wat wordt afgeschreven als de auto wordt ingeleverd zonder te zijn af getankt.
    Bij navraag, bij Avis, blijken we toch een verzekering te hebben afgesloten. En heeft het niets te maken met brandstof.
    Omdat je, ten onrechte, hebt getekend kan Avis niets voor je doen.

    .

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Je wordt belazerd waar je bij staat.

    Avis oplichtersbende

    Het gaat hier om Avis Catania Airport. Auto was betaald en wilden we ter plekke afhalen. Na ruim een uur wachten, ze werken niet snel en efficiënt die Italianen, eindelijk aande beurt om half twaalf 's-avonds. Toen begon het spel: of ik geen andere auto wilde. Drie keer nee gezegd. Toen of ik geen tank en assistance pakket wilde. Ook meerdere keren nee gezegd. Toen of ik geen GPS wilde (er bleek achteraf GPS in de gereserveerdeauto te zitten en ik had er ook een bij me). Ook meerdere keren nee aangegeven. Creditcard overhandigd: geldig tot en met 2022. Ik moest van hen een pincode intoetsen maar ik heb expres een kaart zonder pincode en dat werkt overal prima. Maar niet bij Avisin Catania!! Na een hoop heen en weer en de manager erbij: een oplossing: ik moest een tank en assistance pakket afnemen en persé cash betalen anders kreeg ik de auto niet mee: 125 euri (pinnen kon absoluut niet). Inmiddels was het al na middernacht dus datmaar gedaan want we moesten nog naar Syracuse. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dit soort maffiose praktijken nog niet heb meegemaakt en ik raad dan ook af om Avis Catania verder in te schakelen. Wel heb ik nog een bonnetje gevraagd voor de cash betaling,wat ergens onder uit een kast getoverd werd.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    onbetrouwbaar
    oplichters

    Diefstal

    Wij hebben een auto gehuurd in januari op de luchthaven Schiphol. De auto stond keurig geparkeerd in een parkeervak langs de weg, achter een andere auto, welke werd aangereden door iemand die de macht over het stuur kwijtraakte. Door de klap werd onze huurauto beschadigd en moest worden afgevoerd. Wij hebben direct de schade afdeling gebeld en ie verzekerde ons dat wij ons geen zorgen hoefden te maken, omdat alles duidelijk was en dat het goed verzorgd zou worden afgehandeld.
    Wat schetste onze verbazing, een maand later werd een eigen risico van 1250 euro van onze rekening afgeschreven, i.v.m. de geleden schade.
    Waar wij er altijd vanuit gingen dat dit bedrag gereserveerd wordt voor door ons veroorzaakte schade, werd er slechts vermeld dat wij hiervoor hadden getekend. Wij gingen hier tegenin, maar discussie was uitgesloten.
    dit betekent dus dat AVIS de schade van de tegenpartij vergoed krijgt en dat er van ons dus 1250 euro werd afgeschreven als extraatje . Wij vinden dit een grove schande. Op diverse mails met het verstrekken van de gegevens van de tegenpartij (schadeformulier) en proces verbaal blijft het angstvallig stil. Onder het mom van, als we niets terug melden dan waait het vanzelf over.
    Wij overwegen, dit aan de grote klok te hangen bij een programma als Radar of Kassa.

    Sterke punten
    Niet een.

    Zwakke punten
    Alleen maar.

    Topservice

    We boekten via Tui bij Avis Bonaire. Auto stond gereed op luchthaven. Toen auto er na een paar dagen mee ophield stond er binnen 10 minuten na ons telefoontje iemand van Avis voor de deur. Constateerde dat er geen sprake was van een bedieningsfout of iets metde accu. Kwam binnen 20 minuten terug met monteur. Had als verrassing meteen eenzelfde auto als vervanging meegenomen met als tekst: u hebt tijdens uw vakantie ook wel beter te doen dan op ons te wachten. Als u dit bonnetje voor de andere auto tekent, zorgen wij voor de rest. Top. Zo moet het!

    Sterke punten
    Met de klant meegedacht

    Zwakke punten
    Jammer van auto met pech. Maar goed opgelost.

    zeer slechte ervaring, auto betaalt, maar was er niet

    Helaas was de door ons geboekte auto niet op de afgesproken plek in Kleve, maar in Coesfeld en daar was ook verder niets aan te doen dan 8 uur te wachten of zelf dan maar die 80 kilometer verder te rijden. Schandalig. Geen oplossing mogelijk.

    Nooit meer doen dus.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    hebben de logistiek en de reserveringen niet op orde, weten ook verder niets meer aan te bieden als alternatief. Wij hadden een personenbus geboekt, maar die was er niet en er waren ook geen 2 gewone auto's. Onbegrijpelijk!!

    Avis Rhodos: no way

    Geen auto bij Avis Car Rhodos huren (werken samen met Budget)

    Op vakantie duidelijke uiteenzetting gevraag en gekregen van de kosten.
    Thuisgekomen werd de borg niet teruggestort (zou verrekend worden). Uiteindelijk na 5 telefoontjes (steeds doorverbonden met niet Engelssprekende mensen) en meer dan 10 mails 'maar zo gelaten'. Beslissing genomen na dik 3 maanden vragen en van het kastje naar de muur gestuurd te worden.
    Kortom, op Rhodos niet gaan voor Avis, werken samen met Budget.

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    -

    Never do it again

    To have good time at Kruger park we decided to book 4x4 car to be sure that we will not have problems during two weeks photo holidays. During booking at AVIS in the Netherlands I had good service. The price for 4x4 car is about double and we decided to take 360 insurance to be sure that we will not have problems later.
    Unfortunately at start point Kruger Mpumalanga International Airport (Nelspruit) situation was totally different. They didn't had 4x4 car (even we paid all reservation fee in front and agreed very clear about to get 4x4 car). Woman on check-in desk was very surprise why we want so much 4x4? After long discussion (not very nice 2 hours to discuss, in place to spent time in Kruger, especially then it closing time is sharp) we agreed that they will bring to our hotel 4x4 car in evening. As small compensation we got GPS for free (so was agreed and written on the form, it is not possible to use it in park). We got a promised car on evening and it was ok situation. After few days we been back from holidays in South Africa, I got very not nice surprise again - they found some damage on car (later? - after few days, not clear on which car?) and we not need to worry, because insurance will pay. I didn't agreed with any damage, because during delivering the car was no damage at all and it is written in the report. I was surprise again few more times... I got a bill (the money were taken from my credit card immediately) for the GPS, gas (we filed in full tank before delivery) and etc and also administration cost because of damage (which we didn’t had during delivering back car). I wrote immediately email that I not agree with it. They wrote back – I need to pay administration fee, because of damage (again which we didn’t). I called to AVIS again about all situation. The woman on telephone promised me they going to re-open the case. Nothing happen yet. I wrote again email- the same answer – we need to pay. I called again…
    I just wonder is indeed AVIS has right just to charge you for that they want and when they want?


Bezoek Avis

Schrijf een review